niedziela, 23 grudnia 2012

Kasiunia składa życzenia.


              Miało być słodko i ładnie z niespodzianką, a tu proszę .. 
                    Nie mam niespodzianki, a już wymyśliłam jarałam się i nie wyszło. 
                        Trochę ze mnie ciota wyszła. :c 
                              Dobra, nie ma niespodzianki, ale chce wam życzonka złożyć,
                                     Może to będzie dziwne, ale prosto z serduszka. hihihihi 
                                          Jaka ja jestem słodka, jak cukiereczek z choineczki. 
                                               Kurwa, ze mną jest coś nie tak. -.- 
                                                      Dobra brnijmy do tych życzeń i możecie już się zająć sobą. 
       




       Dopra, nie jestem dobra w te klocki więc wale co myślę. 
 Chce Wam życzyć, żeby te święta były udane i magiczne bo teraz rzadko sie zdarza, ze święta mają taką moc jak kiedyś. 
Abyście dostały górę prezentów, duuuużo hajsu, w końcu czym by był świat bez niego. 
Aby wasze blogi miały miliony wyświetleń i tyle samo komentarzy, niekończącej się weny i mnóstwo świetnego humoru. < nie wiem co do tego ma humor, ale tak mi przyszło na myśl. ; o >
Aby sukcesy nie tylko pojawiały się na blogu, ale też w życiu, w szkole i wgl, wgl. 
Życzę Wam również, mnóstwo miłości, wymarzonego chłopaka tudzież polskiej wersji, któregoś z naszych wspaniałych chłopców. ( :
I taka wisienka, albo jeszcze nie, ale żeby wszystkie osoby, które kładą nam kłody pod nogi doigrali się i zapłacili za swoje winy. 
Chyba najważniejsze, aby The Wanted wbili do nas i zobaczyli jakie mają wspaniałe fanki. :D
I wgl wszystkiego co sobie życzycie i oczywiście spełnienia marzeń. <3 

 To tak ode mnie i kilka gifów/ zdjęć Wam rzucę:











3646425, wiecie to moje gadu, więc częstujcie się. <3 

PS. komentarze mile widziane pod każdym postem. C:

1 komentarz:

  1. dzięki <3
    tobie też życzę Wesołych Świąt ;)
    i czego sobie tylko wymarzysz ♥

    OdpowiedzUsuń